Garantie

We doen er alles aan om onze producten in goede conditie bij u af te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd tijdens transport waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

Klachten

Het kan gebeuren dat het product niet aan de verwachtingen voldoet. Wij raden je aan om uw klacht eerst kenmaar te maken aan ons door te mailen naar: info@belacoure.nl zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2018 - 2020 Belacoure | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel